واکنش جدید روسیه درباره حمله به کشتی اسرائیلی

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۶۰۳۷
واکنش جدید روسیه درباره حمله به کشتی اسرائیلی
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به اتهام‌زنی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی به ایران درباره حادثه کشتی «مرسر استریت» تصریح کرد که این اطلاعات متناقض و بر پایه حدس و گمان است.

به گزارش برنا،«دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز گذشته (چهارشنبه) در پاسخ به سؤال خبرنگاران در ارتباط با این موضوع که آیا شورای امنیت سازمان ملل باید به موضوع حادثه اخیر برای کشتی «مرسر استریت» در دریای عمان ورود کند، یا خیر، تصریح کرد که اطلاعاتی که روزهای اخیر رژیم صهیونیستی و برخی کشورها همچون انگلیس و آمریکا مطرح کرده‌اند، کاملاً متناقض و بر پایه حدس و گمان بوده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، پولیانسکی در واکنش به اتهام‌زنی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها به جمهوری اسلامی درباره حادثه اخیر هدف قرار گرفته شدن کشتی مرسر استریت و تلاش برای محکوم کردن ایران در شورای امنیت گفت: «ما همچنان در حال بررسی جزئیات هستیم، اطلاعات متناقض زیادی وجود دارد، تحلیل‌های زیادی "بر پایه حدس و گمان" وجود دارد که ما کاملاً آن را رد می‌کنیم. بنابراین باید حقایق را معین کنیم».

نظر شما