لاوروف:

غرب برای ایجاد ابهام درنتایج انتخابات دومای روسیه آماده می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۸۰۱۹
غرب برای ایجاد ابهام درنتایج انتخابات دومای روسیه آماده می شود
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که غرب برای زیر سوال بردن انتخابات دومای روسیه که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد، آماده می شود.

به گزارش برنا به نقل از ریانووستی، لاوروف امروز در جریان افتتاح ستاد حمایت اجتماعی از حزب حاکم روسیه واحد گفت: ما اطلاع داریم که غرب زمینه را فراهم می کند تا نتایج انتخابات دومای روسیه را زیر سوال ببرد. 

 وی افزود: به مسائل داخلی روسیه بویژه انتخابات این کشور در خارج از کشور در وهله اول شرکای غربی توجه خاص دارند. آنها سعی می کنند از سازمان های بین المللی برای دشوار کردن برگزاری انتخابات در روسیه استفاده کنند.

لاوروف ادامه داد که اکنون  هم از سازمان امنیت و همکاری اروپا برای اقدامات علیه روسیه استفاده می کنند که رویکرد آن معایر با تعهدات دفتر این سازمان و مرکز نهادهای دمکراتیک و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا است.

سازمان امنیت و همکاری اروپا روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل شرایط برای محدودسازی شمار ناظران در انتخابات باتوجه به اوضاع همه گیری کرونا، بر انتخابات دوما نظارت نخواهد کرد.

 لاوروف با بیان اینکه برای زیر سوال بردن نتایج انتخابات دومای روسیه ازطرف غرب زمینه سازی می شود، اظهار کرد: ما بر این وضعیت نظارت می کنیم و از آن نتیجه گیری لازم را به عمل می اوریم و تدابیر مناسب بکار خواهیم گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز