نماینده پیشین مجلس:

معلوم نیست مجلس با دولت فعلی تقابل نکند/ طرح «صیانت از فضای مجازی» در مجلس قبلی مطرح بود اما از دستور خارج شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۸۳۸۳
معلوم نیست مجلس با دولت فعلی تقابل نکند/ طرح «صیانت از فضای مجازی» در مجلس قبلی مطرح بود اما از دستور خارج شد
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: بخاطر فضایی که در جامعه پس از مطرح شدن طرح صیانت از فضای مجازی بوجود آمد برخی از نمایندگان سعی می کردند تقصیر را به گردن مجلس دهم بیاندازند نمایندگانی که امروز تریبونی برای دفاع ندارند.

جلال میرزایی، نماینده ادوار مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با برخی نمایندگان که طرح هایی مثل صیانت از فضای مجازی را به مجلس دهم نسبت می دهند، اظهار کرد: این طرح در مجلس قبلی مطرح شده بود اما به این موضوع توجه کنید که نمایندگان مجلس دهم در مجلس یازدهم اکثریت هستند و همین اکثریت امروز این طرح را بار دیگر مطرح کردند. 

او افزود: همین اکثریت در مجلس دهم نتوانستند طرح صیانت از فضای مجازی را در دستور کار بیاورند چرا که، فضای مجلس به گونه ای بود که این اجازه را به آنها نمی داد آنها مدام نگران فضای مجازی بودند و تلاش می کردند محدودیت ها را تشدید کنند. 

میرزایی تاکید کرد: حدود 50 نماینده از مجلس دهم امروز درمجلس یازدهم حضور دارند. 

او با بیان اینکه علت این فرار از مسئولیت خشم جامعه نسبت به این گونه طرح ها است، اضافه کرد: بخاطر فضایی که در جامعه پس از مطرح شدن طرح صیانت از فضای مجازی بوجود آمد برخی از نمایندگان سعی می کنند تقصیر را به گردن مجلس دهم بیاندازند نمایندگانی که امروز تریبونی برای دفاع ندارند. 

نماینده ادوار مجلس یادآور شد: نمی توان با قاطعیت گفت که این مجلس با دولت آیت الله رئیسی هم توافق می کند چرا که اختلاف نظرها و اظهارنظرهایی که در خصوص برخی وزارتخانه ها مطرح می شود نشان می دهد مجلس احتمالا در کار این دولت هم، دخالت خواهد کرد. 

او در پایان افزود: کما اینکه می بینیم اختلاف نظرها باعث شد ارائه لیست ها برای کابینه به تعویق بیفتد در مجموع نمی توان گفت رای اعتماد مجلس به کابینه آیت الله رئیسی صد در صد است. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز