در آمریکا مطرح شد؛

درخواست برای اجباری شدن واکسیناسیون آموزگاران

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۸۵۳۲
درخواست برای اجباری شدن واکسیناسیون آموزگاران
دکتر آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی بیماری های آلرژیک و واگیردار آمریکا روز سه شنبه به شبکه ام اس ان بی سی گفت که تزریق واکسین کرونا برای آموزگاران باید اجباری شود.

به گزارش برنا از شبکه سی ان ان؛ فائوچی در باره اجباری شدن تزریق واکسن برای آموزگاران گفت که شاید برخی از این درخواست ناراحت شوند، اما به نظر من این امر باید اجباری شود.  

وی افزود: ما در وضع بحرانی و حساسی قرار داریم، تاکنون بیش از ۶۱۵ هزار قربانی داده ایم و دوباره شاهد اوج گیری گسترده همه گیری هم زمان با نزدیک شدن به فصل پائیز و بازگشایی مراکز آموزشی هستیم که بسیار جدی است. امیدوارم که شهروندان اهمیت دریافت واکسن را درک کنند. 

به گفته فائوچی؛ هر چند قرار نیست دولت مرکزی (فدرال) این اجبار را تصویب و اجرا کند، اما هنگامی که در باره مقررات اجبار واکسیناسیون در سطح محلی و ایالتی مانند مدارس، آموزگاران، دانشگاه ها و دانشکده ها سخن می گوئیم، من درک می کنم که شهروندان باید از آزادی های فردی برخوردار باشند و نباید به کاری وادار شوند، اما اکنون در چنان وضع وشرایط بحرانی و وخیمی قرار داریم که باید مقررات واکسیناسیون اجباری وضع و اجرا شود.

وی افزود: مقررات اجباری ممکن است کاملا از ناحیه فرمانداران ایالت ها باشد و هنگامی که واکسن ها مورد تائید کامل سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گیرد، نهادهای محلی و ایالتی نگران شکایت شهروندان نخواهند بود و می توانند بگویند اگر کسی می خواهد به دانشگاه یا کالج برود و یا در سازمان ما کار کند، باید واکسن دریافت کرده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز