یک فعال سیاسی اصولگرا:

دفاع ریاست جمهوری از کابینه کمک کننده خواهد بود/ باید به مجلس حق داد

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۹۷۶۱
دفاع ریاست جمهوری از کابینه کمک کننده خواهد بود/ باید به مجلس حق داد
یک فعال سیاسی اصولگرا درباره رای اعتماد مجلس به کابینه گفت: یقینا دفاع ریاست جمهوری و پیام استدلال ها و دلایل خودشان در رابطه با انتخاب این افراد کمک قابل توجهی به مجلس خواهد کرد که بتواند تصمیم مناسبی را در رابطه با این مساله بگیرد.

«حمیدرضا ترقی»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص لیست ارائه شده رئیس جمهور به مجلس اظهار کرد: به طور قطع چون هدف مجلس تقویت دولت و کمک به دولت برای غلبه بر مشکلات فعلی کشور است با دقت سعی خواهد کرد که این کابینه را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهد و به توانمندی و کارآمدی وزرای پیشنهادی برای غلبه بر مشکلات در عرصه مختلف به ویژه اقتصادی اطمینان پیدا کند.

او افزود: یقینا دفاع ریاست جمهوری و پیام استدلال ها و دلایل خودشان در رابطه با انتخاب این افراد کمک قابل توجهی به مجلس خواهد کرد که بتواند تصمیم مناسبی را در رابطه با این مساله بگیرد. اما باید به مجلس حق داد که بر اساس دیدگاه کارشناسی نسبت به کارآمدی وزرا اطمینان پیدا کند.

ترقی تصریح کرد: باید به مجلس حق داد که با دقت، مراقبت و کارشناسی دیدگاه ها و نقطه نظرات و برنامه وزرا را مدنظر قرار بدهد و چنانچه نقاظ ضعفی در آنها وجود دارد آن را ابراز کند تا در پاسخی که وزرا نسبت به این مسائل می دهند بتواند اطمینان حاصل کند که اینها قادر به حل مشکلات کشور هستند.

او اضافه کرد: امیدواریم که این تعامل، تبادل نظر و آشنا شدن نمایندگان با توانمندی های کابینه در نهایت به جمع بندی خوبی برسد و بتواند آن کابینه ای که قادر است در شرایط کنونی مشکلات کشور را حل کند و یک دولت قوی را به تعبیر آقای رئیسی تشکیل بدهد از مجموع رای اعتماد نمایندگان بربیاید. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز