سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور، منطقی و کارشناسی شده است

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷۰
برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور، منطقی و کارشناسی شده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور، منطقی و کارشناسی شده و کمک به تقویت انسجام اجتماعی است.

به گزارش برنا،‌ «محمودعباس زاده مشکینی» در تشریح نشست بعدازظهر روز شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حضور «احمد وحیدی» وزیر پیشنهادی کشور در این کمیسیون گفت: برنامه‌های آقای وحیدی منطقی و کارشناسی شده بود و پیشنهاداتی دراین نشست مطرح شد از جمله اینکه وزارت کشور برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی باید به عنوان کارگزار هماهنگ‌کننده عمل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به به نقش وزارت کشور در تقویت انسجام اجتماعی،‌ گفت: انسجام اجتماعی یکی از لوازم استفاده از فرصت‌های تنوع فرهنگی و قومی، است و نمایندگان عضو کمیسیون در این نشست بر غنای فرهنگی ایران با توجه به ظرفیت هایی که وزارت کشور دارد، تاکید کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه به بازبینی مجدد قانون احزاب مصوبه سال ۱۳۹۶ و تلاش برای تهیه آیین نامه اجرایی این قانون، تعیین تکلیف جریان نقد در کشور و اجرای مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ پیرامون تامین نیاز زنان معسر، اجرای آمایش سرزمین و استفاده از ظرفیت مرزهای کشور تاکید شد.

مشکینی خاطرنشان کرد: پس از تشریح برنامه هایی وزیر پیشنهادی کشور،‌ نظر اکثریت نمایندگان کمیسیون در خصوص برنامه ایشان و عزم وی برای تحقق برنامه‌ها مثبت بود.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی متولد سال ۱۳۳۷ شیراز و دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت راهبردی و رییس و عضو هیأت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی است.

عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو و رییس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مسوولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع

مقدس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت دهم، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضو هیات نظارت بر

حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، عضو شورای راهبردی روابط خارجی و ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز