اعضای کمیسیون برنامه، بودجه مجلس تاکید کردند؛

ضرورت پیگیری حقوق شهروندی از سوی وزیر دادگستری

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۱۰۱۰
ضرورت پیگیری حقوق شهروندی از سوی وزیر دادگستری
.عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی دادگستری بر پیگیری جدی موضوع حقوق شهروندی تاکید کردند و از «امین حسین رحیمی » خواستند درصورت تصدی این مسوولیت حضور پررنگ تری در دستگاه قضا داشته باشد.

به گزارش برنا، «غلامحسین کرمی» روز دوشنبه  در گفت‌وگویی  در تشریح نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس  با  وزیر پیشنهادی دادگستری افزود: در این نشست امین حسین رحیمی با توجه به تجربه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا، برنامه‌ها و رویکردهای خود را به طور کامل در حوزه وزارت دادگستری برای نمایندگان تشریح و  به سوالات آنها پاسخ داد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس بیان داشت: وزارت دادگستری رابط میان قوای قضائیه و مجریه است و اهم برنامه‌های این وزیر پیشنهادی در خصوص قوی‌تر شدن ارتباط میان دو قوه و همچنین پر رنگ شدن نقش این وزارتخانه در دولت بود. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بیشتر پیشنهادات اعضای این کمیسیون نیز در راستای ارتقای جایگاه وزارت دادگستری بود زیرا تقریبا این وزارتخانه به یک وزارتخانه حاشیه‌ای تبدیل شده است و در استان‌ها هیچ جایگاهی غیر از نقش تعزیرات ایفا نمی‌کند،

کرمی یادآور شد: براین اساس مطالبه نمایندگان از وزیر پیشنهادی دادگستری این بود که تلاش بیشتری برای رفع این مشکل داشته باشد و رحیمی قول مساعد ی در این خصوص داد.

وی افزود: نمایندگان بر پیگیری جدی موضوع حقوق شهروندی توسط وزیر پیشنهادی دادگستری تاکید کردند و از وی خواستند تا حضور پررنگتری در دستگاه قضا داشته و تاثیرگذار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز