رئیس مجلس:

حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشت/ بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شد

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۲۲۳۶۴
حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشت/ بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شد
رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس در روز شنبه 30 مرداد در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: بیش از 270 جلسه در کمیسیون های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شده است و شناخت بسیارخوبی برای نمایندگان حاصل شد همچنین وزرای پیشنهادی هم به شناخت خوبی از مجلس و نمایندگان و نگاه ها و انتظارات در حوزه های تخصصی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس در روز شنبه 30 مرداد در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: از تمام خادمین هیئت‌های مذهبی تشکر می‌کنم زیرا عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی برگزار شد. در صحن مجلس طی چند روز آینده، کارهای مهم و حساسی را در برنامه خود داریم. وزرای پیشنهادی طبق آئین نامه مجلس در جلسات کمیسیون‌ها شرکت کردند، در برنامه‌ریزی که از پیش اجرا شده بود با شکل گیری یک سامانه این فرصت فراهم شد تا تک تک وزیر های پیشنهادی در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و همه نمایندگان چهره به چهره با وزرا صحبت کردند.

قالیباف گفت: بیش از 270 جلسه در کمیسیون های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شده است و شناخت بسیار خوبی برای نمایندگان حاصل شد. همچنین وزرای پیشنهادی هم به شناخت خوبی از مجلس و نمایندگان و نگاه ها و انتظارات در حوزه های تخصصی دست یافتند. 

او در ادامه بیان کرد: این تجربه برای اولین بار در مجلس رقم خورد و موجب شد که حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و نمایندگان بیشتر در نشست های تخصصی که در کمیسیون ها برگزار شد برنامه و کارهای وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار دادند. امیدوارم در صحن علنی مجلس به نتیجه نهایی مطلوب دست یابیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز