بنت با بلینکن دیدار کرد

۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۴:۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۲۴۸۷۷
بنت با بلینکن دیدار کرد
نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به واشنگتن چهارشنبه شب با آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا دیدار کرد.

به گزارش برنا؛ از اسرائیل نشنال نیوز، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مدعی است با روح جدید همکاری به واشنگتن سفر کرده است در این دیدار گفت: اسرائیل هیچ متحد قوی‌تر و قابل اطمینان‌تر از آمریکا ندارد. 

بلینکن نیز اظهار کرد: جو بایدن رییس جمهوری آمریکا فردا مشتاق دیدار شماست، همانطور که می دانید وی با اکثر نخست وزیران اسرائیل آشنایی داشته و با آنان همکاری کرده است، اما او به ویژه منتظر دیدار شما شریک جدیدش است.

وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه افزود: مشارکت واشنگتن و تل‌آویو بر این اساس است که با هم کار می‌کنند و برنامه مشترک بسیار مهم و قدرتمند دارند. تعهد ما به این مشارکت بخاطر امنیت اسرائیل، تزلزل ناپذیر خواهد بود.

بلینکن خاطر نشان کرد: مشتاقانه منتظر رسیدگی به همه چالش‌ها به ویژه امنیت منطقه‌ای و نگرانی‌های عمیقی که در مورد ایران و نقشی که این کشور در منطقه ایفا می‌کند از جمله برنامه هسته‌ای آن هستیم. 

بلینکن افزود: روابط اسرائیل با دیگر کشورهای منطقه در حال گسترش است و توجه به چالش‌های دیگر از جمله روابط اسرائیل با فلسطینی‌ها برای همه ما بسیار مهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز