با صدور پیامی؛

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) به وزیر دفاع تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۶۲۹۵
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) به وزیر دفاع تبریک گفت
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با صدور پیامی به سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی، انتصاب وی به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده در پیامی به سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی زیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوشت: اعتماد ریاست جمهوری به جنابعالی و کسب رأی بالا از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به آن برادر ارجمند را که نشانه روحیه انقلابی، سوابق ارزنده در مشاغل حساس و تلاش مخلصانه حضرتعالی در مسئولیت‌های واگذاری بوده است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) افزود: امیدوارم در این مسئولیت خطیر هم همچون مسئولیت‌های قبلی منشأ خیر و برکات بوده و مجموعه تلاشگران آن وزارتخانه در دوران مسئولیت حضرتعالی، در راستای پشتیبانی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی کشور بیش از پیش موفق و مؤید باشند.

رحیم‌زاده عنوان کرد: عزت، سربلندی و موفقیت روزافزون آن یادگار دوران دفاع مقدس و امیر سرافراز ارتش اسلام و آحاد کارکنان متعهد و پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تحت تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را از خداوند قادر متعال مسئلت می‌کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز