بزرگداشت ظریف/ صالحی درباره ظریف چه گفت؟

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۵:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۶۵۳۱
بزرگداشت ظریف/ صالحی درباره ظریف چه گفت؟
علی اکبر صالحی در کلاب هاوس در بزرگداشت ظریف اظهار کرد: ظریف به رغم همه دروغ پراکنی ها و تهمت زدن ها توانست چهره زیبایی از جمهوری اسلامی به نمایش بگذارد و این باعث ناراحتی خیلی ها شده بود.

به گزارش برنا،  علی اکبر صالحی در کلاب هاوس در بزرگداشت ظریف اظهار کرد: آقای ظریف شخصیتی با همت عالی، ذات پرتحرک و وجودی مملو از علم است . یک ویژگی دیگر ، حمایتی است که ملت از ایشان کرد. حضور ایشان در مجامع به عنوان نماینده یک ملت بزرگ باعث شد ایشان در جهان شناخته و  یک برند بین المللی از ایران قوی شود.  همه از ایشان تمجید می کردند و افتخار می کردند به اینکه شخصیتی مثل ایشان نمایندگی کشور عزیزمان ایران اسلامی را دارد.  

وی افزود: او به رغم همه دروغ پراکنی ها و تهمت زدن ها توانست چهره زیبایی از جمهوری اسلامی به نمایش بگذارد و این باعث ناراحتی خیلی ها شده بود. پمپئو گفته بود اقای ظریف  را دسترسی ندید به رسانه ها که بتواند از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کند.

صالحی ادامه داد: ملت هایی عاقبت به خیر هستند و پیش می روند و جایگاه در تاریخ پیدا می کنندکه بزرگان خود را قدردان باشند.مملکت با 3 هزار سال تاریخ مدون است. در این سالهاپایدار مانده به رغم فراز و نشیب های تاریخی. اما پایدا ر بوده و مقاومت کرده.الان هم دارد می درخشد به رغم همه محدودیت ها

وی گفت: ما بزرگان خود را باید قدردان باشیم. خیلی از ملت ها سعی می کنند برای خود قهرمانی پیدا کنند. کشور ما پر از قهرمان است اما گاهی احساس می شود قهرمانان زیادی در داخل و خارج کشور داریم که متاسفانه توجه لازم به آنها نمی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز