دیدار امیرعبداللهیان با فرماندهان ارتش/ وزیر امور خارجه به امیران ارتش چه گفت؟

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۷۴۳۴
دیدار امیرعبداللهیان با فرماندهان ارتش/ وزیر امور خارجه به امیران ارتش چه گفت؟
وزیر امور خارجه دیپلماسی دفاعی را بخشی لاینفک از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توصیف و حضور مقتدرانه ارتش در عرصه‌های مختلف را علاوه بر تامین امنیت، پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دانست.

به گزارش برنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ ستاد عباس جعفری نیا معاون اطلاعات ارتش دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در دیدار با حسین امیرعبداللهیان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید، آمادگی خود و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همکاری نزدیک و همه جانبه با دستگاه دیپلماسی کشور به منظور پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

در این دیدار که امیر دریادار حبیب الله سیاری و امیر سرتیپ ستاد عباس جعفری نیا  نیز شرکت داشتند، امیر سرلشکر موسوی فعالیت های گسترده ارتش در عرصه‌های منطقه ای  و بین المللی، پدافند هوایی و همراهی و همکاری نزدیک با ایثارگران عرصه بهداشت و سلامت در مبارزه فراگیر با ویروس کرونا را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات برجسته و گسترده ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و دفاع و حراست از سرزمین و مرز های جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل وزارت امور خارجه جهت تقویت و پیشبرد دیپلماسی دفاعی کشور را مورد تاکید قرار داد و  دیپلماسی دفاعی را بخشی لاینفک از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توصیف و حضور مقتدرانه ارتش در عرصه های مختلف را علاوه بر تامین امنیت، پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دانست.

نظر شما