سخنگوی شورای وحدت:

شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۲ حضور پرشور خواهد داشت

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۲۷۶۵۲
شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۲ حضور پرشور خواهد داشت
سخنگوی شورای وحدت از تصمیم قطعی شورای وحدت به ادامه فعالیت‌ها در دور جدید خبر داد و گفت: راهبرد ما در ۲ سال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ است.

به گزارش برنا، «منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت در پایان چهلمین جلسه هیات عالی شورای وحدت با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم ‌باشکوه تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، گفت: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از آیت الله سید ابراهیم رییسی را اعلام می کند و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی رییسی تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.

سخنگوی شورای وحدت ادامه داد: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آیت الله رییسی و رای اکثریت قاطع شرکت کنندگان در انتخابات است.

متکی همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و ‌چهره‌های موثر و ذی نفوذ در استان‌ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.

وی از تصمیم قطعی شورای وحدت به ادامه فعالیت‌ها در دور جدید خبر داد و افزود: راهبرد ما در ۲ سال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ است.

سخنگوی شورای وحدت از حجت الاسلام محمد حسین موسی پور، اسدالله بادامچیان، نیره قوی، حسین الله کرم، متین منتظمی و متکی به عنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد که گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارایه داده اند و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

نظر شما