یک چهره سیاسی اصولگرا:

تندروها زیر پای دولت مین نیندازند/ اکنون زمان صحبت در مورد انتخابات ۱۴۰۲ نیست/ باید در خصوص بحث وین، موضع اصلی خود را مشخص کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۲۸۵۵۶
تندروها زیر پای دولت مین نیندازند/ اکنون زمان صحبت در مورد انتخابات ۱۴۰۲ نیست/ باید در خصوص بحث وین، موضع اصلی خود را مشخص کنیم
یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: این که به رییسی و تیم او بگوییم در عرض چند روز کاری انجام دهد، تله انفجاری زمانی است و جواب نخواهد داد، تندروها نباید زیر پای دولت مین بیاندازند.

منصور حقیقت ‌پور، نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: مهم‌ترین و جدی‌ترین چالش دولت آقای رئیسی، بحث واکسیناسیون کرونا و سلامت مردم است. باید در روزهای پیش رو، عملکرد ایشان را ببینیم تا مردم قضاوت کنند. 

او افزود: بحث بعدی، تورم و معیشت مردم است. تورم افسارگیخته‌ای را شاهد هستیم که سفره‌های مردم را کوچک کرده است. در گذشته، اراده‌ای جدی برای حل این معضل نداشتیم. 

او ادامه داد: خارج از کشور نیز باید هر چه سریع‌تر در مورد ادامه یا تعطیلی مذاکرات تصمیم بگیریم. می‌بایست در خصوص بحث وین، موضع اصلی خود را مشخص کنیم. اخباری حاکی از تمایل دولت به ادامه مذاکرات شنیده می‌شود این کار تاثیر به سزایی در افزایش ارزش پول ملی و توسعه روابط اختصاصی ما با دنیا دارد. 

حقیقت‌پور بیان کرد: اگر آقای رئیسی بتواند در یک سال نخست، این معضلات را حل و تصمیم‌گیری پایدار کند، هم اعتماد عمومی افزایش و هم اقتصاد پایدارتر خواهد شد.

حقیقت پور اذعان کرد: این که به او بگوییم در عرض چند روز کاری انجام دهد، تله انفجاری زمانی است و جواب نخواهد داد، تندروها نباید زیر پای دولت مین بیاندازند.

او تصریح کرد: البته ناگفته نماند که ما توقع تخلف مالی نداریم. تیم انتخابی، قرار است که تیم پاکدست و امین بیت‌المال باشد و تخلف مالی از آنها دیده نشود اما این که بخواهد در چند ماه پیش‌رو، تمام مشکلات هشت سال گذشته را حل کند، توقع بی‌جایی است. 

او در پایان درباره انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد: طرح این موضوعات موجب ایجاد وقفه در امور جاری کشور می‌شود. هر انتخاباتی در زمان خود، می‌تواند موضوع بحث باشد اما اکنون زمان صحبت در مورد انتخابات ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۴ نیست.۷ 

نظر شما