شکست سنگین ارتش عربستان از کمیته‌های مردمی یمن در استان حجه

۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۱۵۱۸
شکست سنگین ارتش عربستان از کمیته‌های مردمی یمن در استان حجه
شبکه المیادین از موفقیت ارتش و کمیته های مردمی یمن در تحمیل شکست به نیروهای عربستان سعودی در پی حملات سنگین و غافلگیرکننده به مواضع و پایگاههای آنها در استان حجه خبر داد.

به گزارش برنا، شبکه المیادین امروز ( جمعه ) به نقل از رسانه های یمنی اضافه کرد که ارتش و کمیته های مردمی یمن در حمله غافلگیرکننده به مواضع ارتش عربستان در گذرگاه » الطوال » و غرب « حرض » در استان حجه ، شکست سنگینی را به نیروهای متجاوز سعودی تحمیل کردند. 

بر اساس این گزارش تصاویر پخش شده از رسانه های یمن، پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن در این منطقه و ورود آنها به پادگان مزدوران ارتش عربستان را نشان می دهد. 

المیادین اضافه کرد که در این حمله که به مدت دو ساعت و نیم ادامه یافت ، شماری از نیروهای ارتش عربستان کشته و زخمی شدند. 

این شبکه افزود: عصر دیروز ( پنجشنبه ) نیز در پی تلاش میانجی های محلی ۱۷ تَن از اجساد نیروهای مسلح جنوب وابسته به نیروهای ائتلاف سعودی در استان « الضالع » در جنوب یمن با شماری از اجساد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مبادله شد.

« فواد جباری » سخنگوی جبهه های الضالع وابسته به نیروهای ائتلاف عربستان گفت: عملیات مبادله این پیکرها در نقطه مرزی که استان لحج و استان البیضا را متصل می کند با نظارت مستقیم رهبری شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات انجام شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز