تشکر از ۶ اسیر فلسطینی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۱۶۶۲
تشکر از ۶ اسیر فلسطینی
حساب توئیتری رهبر شیعیان بحرین از ۶ اسیر فلسطینی که اخیرا از زندان رژیم صهیونیستی فرار کردند، تشکر کرد.

به گزارش برنا، حساب توئیتری آیت الله شیخ عیسی قاسم جمعه شب نوشته است: از ۶ قهرمان فلسطینی که در صبر، ایستادگی، شکیبایی، شجاعت و امیدواری در مسیر دلاوری برای رسیدن به آزادی، درس بزرگی به همه دادند، تشکر می‌کنیم.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای اسرائیل رقم زد، مقامات اسرائیلی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

جنبش‌های مختلف فلسطینی اعم از فتح، حماس و جهاد اسلامی فرار اسرا را «رویدادی مبارک» نامیده و آن را شادباش گفتند و بسیاری از فلسطینی‌ها نیز در شهرهای مختلف کرانه باختری و نوار غزه به خیابان آمدند و با توزیع شیرینی و به صدا درآوردن بوق ماشین‌ها، ابراز خوشحالی کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه فرار زندانیان فلسطینی از زندان «جلبوع» اسرائیل را یک پیروزی بزرگ برای اراده و عزم آنها دانستند که با وجود اقدامات امنیتی شدید در زندان مذکور موفق به فرار شدند.

رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از ۶ اسیر فلسطینی که دوشنبه از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز