اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۱۹۷۷
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

پیام فرمانده معظم کل قوا در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی از دریانوردی پهنه اطلس/ بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین از این مأموریت خطیر را تبریک می‌گویم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.

******

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

گام‌های تحولی خوبی در زمینه مقابله با شیوع کرونا برداشته شده است/ تلاش برای افزایش آمار روزانه واکسیناسیون به ۲ میلیون نفر

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه به لطف خدا گام‌های تحولی خوبی در حوزه مقابله با بیماری برداشته شده است، گفت: اولین گام تحولی در حوزه ساخت واکسن برداشته شده و علاوه بر ارائه مجوز به واکسن فخرا، خطوط تولید واکسن‌های برکت و رازی نیز ارتقا و توسعه یافته است.

********

عضو مرکزی شورای وحدت:

باوجود رهبری امکان پنهان کاری ولابی گری بین سه قوه یکدست شده وجود ندارد/ تکرار لیست با اشتراک صفر بین شورای وحدت وائتلاف درانتخابات ۱۴۰۲

عضو مرکزی شورای وحدت گفت: همانطور که در دو سر طیف اصلاحات، بین العباسین (عباس دوزدوزانی - عباس عبدی) منتقد یکدیگر بودند این وضعیت در دو سر طیف اصولگرایی نیز بین شورای وحدت و ائتلاف وجود دارد بطوریکه اختلاف آنها در همین انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ به شکل دو لیست با اشتراک صفر بروز کرد، اوج این وضعیت می تواند در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ رخ دهد.

*******

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

یخ مذاکرات ایران و عربستان باز شده است/ مشکلی با میانجیگری بغداد نداریم/ مذاکرات ایران و عربستان در بغداد خروجی مثبت نداشت/ روند مذاکرات ایران و عربستان باید شتاب بگیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روند فعلی برای نزدیک شدن عربستان و ایران یک روند کندی است به نظرم دو کشور می‌توانند آهنگ حرکتشان را بیشتر کنند و به این مذاکرات شتاب بخشند.

********

خبرگزاری رویترز:

«روح الله عزیزی» در پنجشیر اعدام شد

خبرگزاری رویترز جمعه شب گزارش داد که برادر امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهوری پیشین افغانستان و رئیس سابق اداره امنیت ملی این کشور به دست نیروهای طالبان در پنجشیر اعدام شده است.

*********

موشک های دفاعی آمریکا از عربستان خارج شد

یک خبرگزاری آمریکایی می‌گوید با وجود حملات هوایی انصارالله یمن، آمریکا بخش زیادی از سیستم دفاع موشکی خود را از عربستان سعودی خارج کرده است.

*******

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز