بنت:

ماجرای زندان جلبوع شکست و نهادهای اسراییل در حال فروپاشی است

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۲۵۶۷
ماجرای زندان جلبوع شکست و نهادهای اسراییل در حال فروپاشی است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی موفقیت اسرای فلسطینی در فرار از زندان امنیتی « جلبوع » را ادامه شکست‌های این رژیم توصیف و اذعان کرد که نهادهای رژیم اسرائیل در حال فروپاشی است.

به گزارش برنا به نقل از شبکه «تی آر تی» ،  «نفتالی بنت» امروز (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه اسرائیل فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد از طریق حفر تونل را از سلسله‌ اشتباهات و شکست‌های این رژیم ارزیابی کرد.  

وی دلیل فرار اسرای فلسطینی از این زندان امنیتی را نتیجه ورشکسته شدن نهادهای این رژیم دانست و خواستار اصلاح آن‌ها شد. 

نخست وزیر رژیم اسرائیل تصریح کرد: ما انرژی و تلاش‌های زیادی را برای اصلاح مجموعه‌ای از اشتباهات و شکست‌هایی که نباید رخ می‌داد، صرف کرده‌ایم. "

بنت اظهار داشت: ما برای انجام تحقیقات جدی و جامع در قضیه فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع تصمیم به تشکیل یک کمیته تحقیقاتی دولتی گرفتیم.  

وی با اشاره به اینکه شروع انجام کار به شکل‌های مختلف در مورد نهادهای امینتی از جمله سرویس زندان‌ها ضروری است، اضافه کرد: به نظر می‌رسد برخی از موسسات [ رژیم صهیونیستی ] در سالهای اخیر رو به ویرانی گذاشته‌اند و شروع به اصلاح آن‌ها ضروری است. 

وی گفت: برای انجام یک کار حرفه‌ای باید اهداف ملی تعیین و برنامه‌های عملی روشن وضع شوند تا آنچه اتفاق افتاده است، اصلاح شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز