دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

قدردانی از تلاش‌های دولت در مهار کرونا و تثبیت بازار

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۳۰۰۷
قدردانی از تلاش‌های دولت در مهار کرونا و تثبیت بازار
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از تلاش‌های دولت در مهار کرونا، تثبیت بازار و سرعت بخشیدن به واردات واکسن و واکسیناسیون قدردانی کرد.

به گزارش برنا، از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی گفت: این حجم از واردات واکسن و سرعت بخشیدن به تولید واکسن در داخل نشان از یک کار جهادی است و مردم سوال می‌کنند چرا این کارها در دولت قبلی با این همه امکانات انجام نشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره سفرهای استانی رییس جمهوری افزود: رییس جمهوری در روز غیرکاری جمعه به نقاط محروم کشور سفر می‌کند و با مردم رخ به رخ سخن می‌گوید که این کار فاصله دولت - ملت را کاهش می‌دهد.

بادامچیان ادامه داد: نشستن پای درددل کارگران معدن و تلاش برای حل مشکل آنها و بردن وزرا و مسوولان برای بررسی و چاره جویی مشکلات در همان محل، نشان از تحول در رسیدگی به دردهای مردم دارد و این خود تجلی از مردمی بودن دولت است.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره اظهارات اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پرونده هسته ای ایران و مذاکرات وین گفت: آژانس همیشه درباره پرونده هسته ای ایران به سمت دشمنان ملت ایران غش می‌کند و گروسی انتظار دارد با بدعهدی آمریکا و نقض پیمان اروپایی‌ها، همچنان ایران سخاوتمندانه دسترسی‌های فراپادمانی به آژانس بدهد و جمهوری اسلامی همچنان به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی ادامه دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز و تمام فعالیت‌های ما در چارچوب حقوق هسته ای ایران است که آژانس آن را به رسمیت می‌شناسد.

وی یادآور شد: اگر آژانس بخواهد در زمین آمریکا بازی کند، ایران باید در تداوم همکاری با آژانس تجدیدنظر کند. چرا که این همکاری جز ضرر و زیان چیزی عاید ملت ایران نمی کند.

بادامچیان موضع اروپایی‌ها در قبال مذاکرات برجامی را غلط دانست و اضافه کرد: تعجب در این است که اروپایی‌ها بر مواضع غلط خود اصرار دارند. آمریکا و اروپا می‌دانند که ایران در مواضع خود استوار است و اگر آنها به خطاهای سیاسی خود پی برده اند، مسیرشان را تغییر دهند.

وی در ادامه به حادثه ۱۱ سپتامبر اشاره کرد و گفت: ۲۰ سال پیش آمریکا به بهانه حمله تروریستی به برج‌های دوقلو و پنتاگون، به افغانستان و عراق حمله کرد و میلیون ها انسان بیگناه را به خاک و خون کشید.

دبیرکل حرب موتلفه اسلامی تصریح کرد: آمریکا اجازه نداد در داخل این کشور تحقیقات در این خصوص به نتیجه برسد و به دنبال بهانه جویی بود که به افغانستان حمله کند.

وی یادآور شد: امروز آمریکایی‌ها با خفت و خواری از افغانستان فرار کردند و فردا باید از عراق فرار کنند.

بادامچیان ادامه داد: جنایات آمریکا در سرزمین‌های اسلامی به ویژه افغانستان و عراق بیشمار است و این کشور کارنامه سنگینی از نقض حقوق بشر و ارتکاب جنایات جنگی به جا گذاشته است.

وی با اشاره به تحولات افغانستان افزود: ملت افغانستان خودشان باید بدون دخالت خارجی سرنوشت خود را تعیین کنند و حکومتی مبتنی بر رضایت عامه پدید آورند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: هیچ وقت راه حل نظامی در افغانستان جواب نداده و اکنون هم جواب نمی‌دهد.

وی طالبان را به رعایت حقوق اقوام و مذاهب در شکل گیری دولت جدید فراخواند و گفت: دولت‌های زیادی در ۴۰ سال گذشته در افغانستان روی کار آمدند و رفتند. ملت افغانستان ملتی بزرگ، دارای ریشه فرهنگی عمیق و تمدنی با غنای زبان فارسی هستند. مردمی صبور، مقاوم و ضد اجنبی که لیاقت آنها یک حکومتی است که همه ملت در آن مشارکت کنند تا آزادی و استقلال آن تامین شود.

بادامچیان با بیان اینکه نباید با بدفهمی در سیاهچاله توطئه و دسیسه آمریکایی‌ها و غربی‌ها سقوط کنیم، گفت: برخی نظرات ارائه آدرس غلط به سیاست خارجی مستقل کشور است و باید از آن عبور کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ورشکستگی سیاسی اصلاح طلبان در تولید دوقطبی های کاذب اظهار کرد: مساله افغانستان چیزی نیست که بشود از آن یک دوقطبی ساخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز