رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق وزارت دفاع:

بخش‌هایی از آتش زاگرس مهار شده است

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۴۴۰۱
بخش‌هایی از آتش زاگرس مهار شده است
رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق وزارت دفاع گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع مناطق کهوا، وزگ و ارتفاعات قلات در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت کنترل و در حال مهار شدن است.

به گزارش برنا، از روابط عمومی وزارت دفاع؛ خلبان محمد مهدی نورآل‌آقا افزود: آتش سوزی‌ها در مناطق زاگرس تکرار شده و در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان همچنان در حال اجرای عملیات اطفا حریق هوایی هستیم.

وی تصریح کرد: در پی درخواست سازمان جنگل‌ها از دیروز بلافاصله در کوتاه ترین زمان بالگرد اطفا حریق وارد مناطق مذکور شده و تا کنون مشغول به انجام‌ عملیات هستند.

خلبان نوری آل‌آقا با بیان اینکه همچنان در حال حاضر در سه استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان به در خواست سازمان محیط زیست و جنگل‌ها در حال انجام عملیات هستیم گفت: بعد از ساعت‌ها تلاش توانسته‌ایم این آتش سوزی‌ها را مهار و در بعضی مناطق اطفا کنیم.

وی ادامه داد: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع با تاکید وزیر محترم دفاع و تدابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر اصل پاسداری و پاسداشت از منابع طبیعی و محیط زیست در آتش سوزی‌های متعدد نقش فعال و موثری را ایفا کرده و در سریعترین زمان ممکن به یاری مردم و منابع طبیعی می‌شتابد.

 

نظر شما