به دلیل پذیرش عضویت ایران در شانگهای؛

امیرعبدالهیان از مساعدت تاجیکستان تشکر کرد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۴۹۹۲
امیرعبدالهیان از مساعدت تاجیکستان تشکر کرد
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای رسمی خود شب گذشته با سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای رسمی خود شب گذشته با سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

 وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تشکر از مساعدتهای دولت و رییس جمهور تاجیکستان در پذیرش عضویت ایران در سازمان شانگهای از گسترش همکاریهای دو کشور در تمامی زمینه ها حمایت کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با توجه به اشتراکات دینی، تاریخی، فرهنگی و زبانی دوکشور بر لزوم توسعه هرچه بیشتر همکاری های دو کشور در عرصه های منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.

وزیر امورخارجه با اشاره به وضعیت افغانستان، تشکیل دولت کاملا فراگیر با حضور نمایندگان کلیه اقوام از جمله تاجیک، پشتون، هزاره و سایرین را تنها راه بازگشت ثبات، آرامش و توسعه این کشور دانست.

وزیر امور خارجه تاجیکستان نیز ضمن تبریک پذیرش عضویت ایران در سازمان شانگهای، این تحول را فرصت جدیدی برای گسترش همکاریهای ایران و تاحیکستان دانست‌.

وی با اشاره به تحولات افغانستان، در خصوص ضرورت کمکهای بشردوستانه به مردم این کشور در شرایط کنونی، بر ایده تشکیل دولتی فراگیر با مشارکت همه اقوام تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز