یک چهره سیاسی اصولگرا:

عقلای مجلس با دولت همراه هستند/ فکر نمی‌کنم بین مجلس و دولت مسئله جدی بوجود بیاید

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۵۳۱۸
عقلای مجلس با دولت همراه هستند/ فکر نمی‌کنم بین مجلس و دولت مسئله جدی بوجود بیاید
یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم بین مجلس و دولت مسئله جدی بوجود بیاید چون عقلای مجلس و ریاست مجلس کاملا همراه هستند.

«عباس سلیمی نمین»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با اقدامات اخیر دولت و رویکرد تیم جدید سیاست خارجه و عضویت ایران در پیمان شانگهای گفت: با این دست اقدامات آقای رئیسی این اعتقاد تقویت می‌شود که اگر ما مدیرانی داشته باشیم که دلسوزانه مسائل را پیگیری کنند تا حد زیادی مشکلات رفع خواهد شد. زمانیکه مدیران از تعلقات خودشان بگذرند و از استراحت و آسایش صرف‌نظر کنند و اهتمام به حل مشکلات جامعه داشته باشند، می‌توان به حل بحران‌ها امیدوار بود.

او افزود: آقای رئیسی توانست با خیلی از روسای جمهور کشورهایی که واکسن کرونا در اختیار داشتند گفتگو و موانع را برطرف کند و امروز در ارتباط با این بیماری جدی، تحولی بوجود آمده که آثارش برای جامعه ما بسیار مثبت است. در این راستا برخی برای اینکه تاثیر تلاش و برخورد صادقانه را به حاشیه برانند حرف‌هایی می‌زنند که اگر واقعا چنین چیزی توسط دولت قبل می‌توانست انجام بگیرد، خیلی زودتر از این باید انجام می‌گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد تعامل قوا برای ادامه مسیر تحول در دولت گفت: من فکر نمی‌کنم بین مجلس و دولت مسئله جدی بوجود بیاید چون عقلای مجلس و ریاست مجلس کاملا همراه هستند، افرادی خاص ممکن است بحث‌هایی را مطرح کنند که خیلی مورد توجه واقع نخواهد شد. امروز فکر می‌کنم ما به مذاکره توجه داریم اما نه اینکه مرکزیت همه فعالیت‌ها مذاکره باشد. به عنوان یکی از ابزارها به مذاکره توجه خواهد شد، ابزاری که می‌توانیم با آن افکار عمومی را تحت تاثیر قرار بدهیم و حقانیت خودمان را نزد ملت‌ها اثبات کنیم. من فکر می‌کنم در این زمینه‌ها عناصر عاقل مجلس کاملا با دولت همراه هستند و مذاکره را به عنوان یک ابزار قبول دارند و برای دولت این حق را قائلند که با استفاده از همه امکانات بتواند، فضای بهتری را برای جامعه ما رقم بزند. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز