حزب‌االله: تصمیم واردات سوخت از ایران، برای پایان دادن به تحقیر مردم لبنان بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۵۷۰۱
حزب‌االله: تصمیم واردات سوخت از ایران، برای پایان دادن به تحقیر مردم لبنان بود
رییس شورای سیاسی جنبش حزب الله لبنان گفت که تصمیم واردات سوخت از ایران برای حل مشکلات مردم انجام گرفت.

به گزارش برنا به نقل از المنار، ابراهیم امین السید روز یکشنبه افزود: تصمیم وارد کردن سوخت از ایران از طریق دریا، برای حفظ کرامت مردم، پایان دادن به تحقیر و حل مشکلات آنها انجام گرفت.

وی با انتقاد از عملکرد مسؤولان این کشور به دلیل عدم حل مشکلات مردم، بیان کرد: فقط می‌دانند که چگونه پول‌های بی‌حد و حصر از سفارتخانه‌ها دریافت و از آن استفاده کنند. پول‌هایی که همچنان از آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، کشورهای خلیج فارس و عربستان سعودی به دست آنان می‌رسد.

رییس شورای سیاسی حزب الله با طرح این پرسش که آیا اقدام مقاومت، دولت را سوق خواهد داد تا مشکلات مردم را حل و گاز، نفت و سوخت از هر جایی که خواست؛  وارد کند؟ اظهار داشت: مقاومت جنایات، دروغ‌ها، فریب ها و خیانت آنان را برای ملت برملا کرد.

این مسؤول حزب الله ادامه داد: نمی‌توانیم در حل مشکلات مردم، بر روی انسان‌های ترسو و شکست خورده حساب باز کنیم و در زمینه سوخت یا هر چه مربوط به زندگی مردم باشد، اقدام خواهیم کرد.

امین السید تصریح کرد: شرم‌آور است که آنها، پس از اینکه سفیر آمریکا موافقت کرد و مطمئن شدند که کشتی از ایران، حرکت کرده و موضوع جدی است، یک هیأت فرستادند. اکنون [آمریکا] می‌خواهد از مصر و اردن برای ما گاز بیاورند.

کاروان تانکرهای حامل مازوت ایران روز پنجشنبه با استقبال مردم لبنان از خاک سوریه وارد این کشور شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دوشنبه شب از رسیدن اولین نفتکش حامل فرآورده‌های نفتی به بندر بانیاس سوریه در یکشنبه شب و پایان یافتن فرآیند تخلیه محموله آن خبر داد.

نظر شما