نشست کار گروه کارشناسی ایران با معاون وزیر دادگستری گرجستان

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۷۷۱۴
نشست کار گروه کارشناسی ایران با معاون وزیر دادگستری گرجستان
نشست کار گروه کارشناسی مسائل امور انسانی بین محمد قبادی راد کاردار موقت سفارت ایران در تفلیس و زامایشویلی معاون بین الملل وزارت دادگستری گرجستان برگزار شد.

به گزارش برنا، به نقل از سفارت ایران در گرجستان در این نشست، پیرامون آخرین مسائل امور مراودات انسانی دوجانبه تفلیس و تهران، پرونده پذیرش نشده های ماده ۱۸، ساز وکار مناسب برای برون رفت و اصلاح رویه‌های جاری، بررسی رفتارهای نامناسب مامورین مرزبانی با اتباع ایرانی در مبادی ورودی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تسهیل ترددهای اتباع ایرانی مقیم گرجستان در زمینه اتباع واکسینیه شده، خانواده‌های جدا مانده از همدیگر ناشی از کرونا، بررسی راه‌های تسهیل ثبت و تسجیل اسناد پایه ای دو کشور از جمله وکالتنامه‌ها و راه مقابله موثر با جاعلین از موضوعات مورد مذاکره این نشست بود که تصمیمات لازم در باره همه این مسایل در حوزه وزارت دادگستری اتخاذ شد.

تعیین کار گروه کارشناسی امور انسانی متعاقب دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر دادگستری گرجستان و توافق طرفین به منظور بررسی ساز وکارهای مناسب کارشناسی پیرامون موضوعات در دستور کار انجام و مقرر شد به صورت مرحله ای و مستمر، مسائل جدید و موضوعات مختلف انسانی  در دستور کار این کار گروه کارشناسی جهت اتخاذ تصمیم های لازم قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز