واکنش حماس به شهادت ۵ فلسطینی در کرانه باختری

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۸۶۹۶
واکنش حماس به شهادت ۵ فلسطینی در کرانه باختری
سخنگوی جنبش حماس در واکنش به شهادت پنج نفر از فلسطینیان در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری گفت که جنگ ما با رژیم اشغالگر تا بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین و شکستن چنگال دشمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش برنا به نقل از المیادین، «عبداللطیف القانع» گفت: این مایه تاسف است که رژیم اشغالگر عربده‎کشی ‌کند، ولی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان به هماهنگی امنیتی خود با رژیم ادامه می‌دهد.

وی گفت: باید انتفاضه در کرانه باختری علیه اقدامات سرکوبگرانه اشغالگر تشدید شود و تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی خود با آن را متوقف کند.

سخنگوی جنبش حماس افزود: مردم ما قادرند به هر طریقی با دشمن مقابله کنند و حل و فصل مسالمت آمیز و تسامح و مصالحه با دشمن باید به پایان برسد.

القانع تصریح کرد: آنچه را که رژیم اشغالگر با وجود مقاومت به دست نیاورده است، هرگز با اقدامات خود در کرانه باختری به دست نخواهد آورد.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با همراهی تفنگداران جوخه ترور موسوم به یگان یمام بامداد امروز (یکشنبه) به چندین منطقه در کرانه باختری از جمله شهر جنین و برقین یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که در اثر آن ۵ فلسطینی شهید و ۲ نظامی اسرائیل هم زخمی شدند که حال آنها وخیم گزارش شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دستکم ۲ نظامی این رژیم در درگیری‌های کرانه باختری و قدس زخمی شده‌اند و وضعیت آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور این ۵ فلسطینی بخشی از عملیات گسترده ارتش علیه فعالان حماس در کرانه باختری بوده است.

سخنگوی ارتش صهیونیستی افزود که در پی شهادت این ۵ فلسطینی، احتمال شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز