یک سیاستمدار اصولگرا:

سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از جلوه‌های مردمی بودن دولت است

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۱۲۲۲
سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از جلوه‌های مردمی بودن دولت است
یک سیاستمدار اصولگرا گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از جلوه‌های مردمی بودن دولت است که فاصله بین دولت و ملت را کاهش می‌دهد.

«حمیدرضا ترقی»، سیاستمدار اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از جلوه‌های مردمی بودن دولت است که فاصله بین دولت و ملت را کاهش می‌دهد و موجب افزایش سرمایه اجتماعی دولت می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه مشکلات و گرفتاری‌های مردم از نزدیک مورد توجه و مشاهده قرار می‌گیرد، دولت را در گره‌گشایی و حل مشکلات استان‌ها و مناطق محروم کشور با دید وسیع‌تر و دقیق‌تری روبرو می‌کند و این مسئله موجب می‌شود که مردم، بدون واسطه مشکلات و گرفتاری‌های خود را به اطلاع دولت برسانند.

ترقی تصریح کرد: بنابراین وقتی مردم بتوانند بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولین درجه یک کشور خصوصا وزرا در میان بگذارند، تجلی دولت اسلامی در جامعه نمود پیدا کند و برای مردم این امکان فراهم می‌شود که بتوانند، گرفتاری های خود را مستقیما به اطلاع مسئولین برسانند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ضمن اینکه این سفرها توصیه مکرر مقام معظم رهبری به دولت‌ها بوده است و از همه دولت‌ها خواستند که سفرهای استانی انجام دهند و در میان مردم باشند، این اقدام نوعی تبعیت از سیاست‌های رهبری در مردم داری به لحاظ اجرایی و به لحاظ آثار و تبعات اجتماعی و سیاسی به حساب می‌آید؛ بنابراین سفرهای استانی رئیس جمهور آثار بسیار مثبتی دارد که هم برای مردم و هم برای دولت مفید خواهد بود.

انتهای پیام/ 4

نظر شما