اعتراف تازه رژیم صهیونسیتی

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۱۶۸۴
اعتراف تازه رژیم صهیونسیتی
افسران ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش این رژیم در تخریب شبکه تونل‌های «جنبش حماس» در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر غزه در ماه می (اردیبهشت) گذشته، اذعان کردند.

به گزارش برنا به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، پنج نفر از افسران منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی به شکست طرح‌های این رژیم برای تخریب شبکه تونل‌های حماس در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر اذعان کردند.

این افسران صهیونیستی در گفت وگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر قدس از شکست طرح فریب ارتش در غزه سخن گفتند که طی آن اعلام شد که عملیات زمینی علیه این باریکه آغاز شده است تا شمار زیادی از مبارزان «گردان‌های قسام» شاخه نظامی حماس وارد تونل‌ها شوند و پس از آن جنگنده‌های اسرائیلی بتوانند این تونل‌ها را بمباران و آن‌ها را به شهادت برسانند.

اما در نهایت این طرح به سبب اطلاعاتی که قسام از قبل در مورد آن کسب کرده بود، شکست خورد و ارتش رژیم صهیونیستی نتوانست جز تعداد بسیار محدودی از تونل‌ها را تخریب کند.

افسران صهیونیستی تاکید کردند که در جریان اجرای طرح فریب، ۱۶۰ جنگنده و هواپیما و در کنار آن سلاح توپخانه ارتش به طور همزمان حملات گسترده‌ای را علیه غزه آغاز کردند.

با وجود ادعای برخی مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر تخریب چندین کیلومتر تونل، اما فرماندهان ارتش به هیچ وجه از این عملیات رضایت نداشتند و همین مسئله موجب انتقاد هرچه بیشتر از ارتش به خاطر این عملیات شد.

این ۵ افسر صهیونیستی اذعان کردند که شبکه تونل‌های قسام که رژیم صهیونیستی آن را «متروی حماس» نام نهاده، طی سالیان گذشته به طور گسترده در مناطق مختلف نوار غزه حفر شده است.

ارتش اشغالگر صهیونیست در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه امسال حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کرد که در نتیجه آن، ۲۵۳ تن از جمله ۶۹ کودک، ۴۰ زن و ۱۷ سالمند شهید شده و یک هزار و ۹۴۸ تن دیگر از ساکنان این باریکه زخمی شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

«یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس پس از توقف جنگ ۱۲ روزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها ۳ درصد از تونل‌های غزه را نابود کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز