حزب الله لبنان عنوان کرد:

مقابله ویژه با تحریم آمریکا

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۲۰۳۶
مقابله ویژه با تحریم آمریکا
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، انتقال گازوئیل ایران از مسیر سوریه به کشورش را یک اقدام منحصر به فرد و ویژه برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب دانست.

به گزارش برنا از تارنمای خبری العهد المنار، سید هاشم صفی الدین یکشنبه شب افزود: انتقال سوخت ایران، گام آخر نخواهد بود و اقدامات زیادی در اختیار داریم که میتوانیم آن را انجام دهیم.

وی به مشکلات لبنان اشاره کرد و گفت که این کشور امروزه با چالش های زیادی از جمله مشکلات منطقه‌ای روبروست و برخی از لبنانی ها از این کلمه [چالش] بیم و هراس دارند، اما حزب الله همچنان به مسؤولیت خود در حمایت از لبنان، ملت و آینده آن متعهد است.

صفی الدین که در مراسم بسیج تربیتی حزب الله در شهر بنت جبیل سخن می‌گفت، تصریح کرد: هیچ مجالی برای توانمندی لبنان جز در سایه این که در معادلات منطقه‌ای قدرتمند باشیم وجود ندارد و سخن دیگری جز این مسأله هیچ ارزشی ندارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اقدامی جز توانمندی را اقدامی در راستای تسلیم شدن و عقب نشینی به سود اسرائیل دانست که از حضور و سلاح و مقاومت لبنان همچنان فریاد سر می‌دهد و دستآوردهای ما خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.

صفی الدین بر ضرورت این که باید از جنگ تحریم‌های وضع شده علیه لبنان پیروزمندانه و عزتمندانه خارج شد، تأکید کرد که باید پا به مرحله و واقعیت جدیدی گذاشت.

وی موضوع ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان نه تنها اقدامی جهت رفع کمبود سوخت این کشور دانست ، گفت: این مسأله به موضوع دریاها و اقیانونس‌ها تعلق دارد و این که اسرائیل هیچ کاری نتوانست با نفتکش‌های ارسالی جمهوری اسلامی ایران به لبنان کند.

صفی الدین در بخش دیگری از سخنانش افزود: دشمن اسرائیلی به دنبال جنگ دریایی با حزب الله نیست، موضوعی که بیانگر نقطه ضعف اسرائیلی‌هاست، چرا که آنان به خوبی میدانند که برد موشک‌های  ما به دورترین نقطه اراضی اشغالی فلسطین میرسند.

وی در ادامه افزود: همچنین اسرائیل خوب میداند که ما میتوانیم مانع از ورود هرکشتی به "عکا"، "حیفا"، تل آویو و هر بخش از اراضی اشغالی فلسطین شویم.

نظر شما