متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۴۲۳۶۵
متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی دستگیر شد
وزارت اطلاعات از دستگیری متهم جعل عناوین دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و زیرخاکی، پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیرقانونی فعالیت داشت خبر داد.

به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فردی به نام رضا همتی حاجی‌پور که متهم به جعل عناوین دفتر مقام معظّم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات بود؛ مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس شناسایی در استان تهران با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت به‌عمل آمد.  

نامبرده با منتسب کردن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه این‌که سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومین و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد؛ اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین می‌کرده است.  

برابر اعترافات و مستندات پرونده، متهم با سوء‌استفاده نمودن از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم‌افزارهای جعلی از طریق سرشاخه‌های مختلف در سراسر کشور، بیش از ۱۰۰۰ نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب‌خوردگان کلاهبرداری نموده است؛ برهمین اساس پس از دستگیری، حساب¬های بانکی نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد خواهد نمود و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز