نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشمگین شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۲۶۲۹
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشمگین شد
درگیری میان عرب‌های اراضی اشغالی خشم نفتالی بنت را هم برانگیخت. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از "دولت در دولت" گفته و تاکید کرده که "این مشکل ابعاد وحشتناکی به خود گرفته است". دولت اسرائیل قصد دارد با تمام قوا با این مشکل مقابله کند.

به گزارش برنا، دویچه وله گزارش داد، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته وضعیت در میان عرب‌های اسرائیل "خط قرمز را رد کرده است". 

به گفته او خشونت میان اعراب اسرائیل سالهاست که مورد توجه کافی قرار نگرفته و به حاشیه رانده شده است.

از آغاز سال جاری میلادی حدود ۱۰۰ عرب اسرائیلی کشته شده‌اند که اغلب آنها در درگیری میان باندهای مختلف جانشان را از دست داده‌اند. این امر به گفته نخست‌وزیر اسرائیل باعث به وجود آمدن "دولت در دولت" شده است.

بنا بر آخرین تصمیم کابینه اسرائیل از این پس در مبارزه با سلاح‌های غیرقانونی ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیل نیز مداخله خواهند کرد. نخست‌وزیر اسرائیل گفته این تصمیم از هم‌اکنون اجرا خواهد شد.

نفتالی بنت به اعراب اسرائیل اطمینان داد که دولت قصد محافظت از آنها را دارد. او مدعی شده: «شهروندان عرب باید بفهمند که نیروهای امنیتی اسرائیل دشمن نیستند بلکه راه‌حل هستند.»

هم‌زمان نخست‌وزیر اسرائیل از نمایندگان عرب پارلمان اسرائیل و نیز از جامعه اعراب اسرائیل خواسته تا آنها نیز علیه خشونت وارد عمل شوند.

نظر شما