وزیر دفاع در دیدار فرماندهان نیروهای هوایی و دریایی:

برای تجهیز نیروهای مسلح از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۳۱۴۱
برای تجهیز نیروهای مسلح از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح در دیدار فرماندهان نیروهای هوایی و دریایی بر تامین نیازهای حیاتی و راهبردی نیروهای مسلح بدون وابستگی به خارج از کشور تاکید کرد و گفت: برای تجهیز و پشتیبانی نیروهای مسلح از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ ستاد محمد رضا قرایی آشتیانی در دیدارهای جداگانه با  امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همت و تلاش مجاهدانه متخصصین صنعت دفاعی به لحاظ تجهیزات و آمادگی‌های دفاعی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند، تصریح کرد: برای تجهیز و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان بازوی قدرت جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر دفاع تاکید کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانسته است با کمک‌های ارزنده کارشناسان خبره و با تجربه نیروهای هوایی و دریایی ارتش، نیازهای حیاتی و راهبردی این نیروها را بدون وابستگی به خارج تامین کند.

سرتیپ خلبان حمید واحدی و امیر دریادار شهرام ایرانی نیز در این دیدارها بر لزوم گسترش  همکاری ها و تعامل با صنعت دفاعی  و تشریک مساعی در خصوص پیشبرد اهداف کلان و راهبردی نیروی هوایی و دریایی ارتش تاکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز