وزیر کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۵۴۳۶
وزیر کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ناجا و وزیر کشور در پیام‌های جداگانه، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان انتظامی استان‌ها و رده‌های تخصصی ناجا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش برنا،  از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این پیام‌ها که از سوی احمد وحیدی به صورت جداگانه برای فرماندهان ارشد ناجا از جمله فرماندهان انتظامی استان ها و رؤسای رده های تخصصی ناجا ارسال شده، آمده است: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی بار دیگر افکار عمومی و جامعه را متوجه نقش ارزشمند و چشم گیر ناجا در ایجاد نظم و توسعه امنیت ساخته است.

وحیدی تصریح کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و تبریک هفته ناجا، لازم می دانم  از تلاش های مجدانه و ارزنده جناب عالی و همه همکاران ارجمندتان در تامین نظم و امنیت سپاسگزاری نموده و بر استمرار این مجاهدت های خالصانه با رویکرد مردمی و با تکیه بر امنیت نرم با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی در اقصی نقاط کشور تاکید کنم.

وی افزود: توفیقات روز افزون شما و همه  کارکنان خدوم و زحمتکش آن فرماندهی را تحت هدایت های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز