یک چهره سیاسی اصولگرا:

حذف لاریجانی ارتباطی با دولت جدید ندارد/ تشکیل حزب فراگیر الزامی ندارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۵۹۳۱
حذف لاریجانی ارتباطی با دولت جدید ندارد/ تشکیل حزب فراگیر الزامی ندارد
یک چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: اینکه بگوییم در دولت جدید چه کسی حذف و چه کسی اضافه شد درست نیست؛ این مسئله تنها در این دوره اتفاق نیفتاده که بگوئیم افرادی از قدرت حذف می‌شوند، این روند طبیعی است اما اینکه به افرادی مثل دکتر لاریجانی اینطور نسبت بدهیم که با روی کار آمدن این دولت حذف شده‌اند، درست نیست.

«نیره قوی»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با در مورد الزام تشکیل حزب فراگیر در جریان اصولگرایی پس از یکدست شدن قدرت گفت: نمی‌دانم این سناریو که اصولاگرایان بعد از انتخابات بتوانند، انسجام یک حزب را داشته باشند مدنظر چه کسی بود و این سناریو چگونه تدوین شده ولی به نظر می‌رسد که در طیف اصولگرایی، یک هدف وجود دارد اگرچه ساختارها و جبهه‌های مختلفی شکل گرفته که ما در انتخابات شاهد آن بودیم اما هدف، مشترک است و عدم عدول از آن هدف در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و... مدنظر است.

او تاکید کرد: شاید خیلی مهم نباشد که بگوئیم یک حزب همه گروه‌ها و احزاب مختلف را زیر چتر خود بگیرد، شاید این بد نباشد و بتواند توان افزایی کند اما در طیف اصولگرایی آنچه که مهم است حرکت حول محور ارزش های اسلامی است تا اینکه قالب به شکل تک حزبی، باشد.

قوی خاطرنشان کرد: این نکته که از نیروهای ارزشی انتظار داشته باشیم بعد از انتخابات زیر چتر یک گروه و یک حزب قرار بگیرند و انسجامی کلی تحت عنوان یک حزب داشته باشند حتی از ابتدا هم چندان مدنظر نبود. اگرچه وحدت خوب است ولی احزاب می‌توانند متعدد باشند. چند حزب قوی و چند ائتلاف و شورای قوی می توانند این کار را انجام بدهند این مساله منافاتی با هدف ندارد.

عضو هیات رئیسه شورای وحدت اصولگرایان در مورد اینکه حضور برخی اصولگرایان کمرنگ شده و به نظر می‌رسد از گردونه قدرت حذف شده باشند، تصریح کرد: اینکه بگوئیم در دولت جدید چه کسی حذف و چه کسی اضافه شد درست نیست؛ وقتی دولت‌ها تغییر می‌کنند تغییراتی حاصل می‌شود و به‌طور سلسله مراتب وزرا، مدیران و مجریان عوض می‌شوند و این مسئله تنها در این دوره اتفاق نیفتاده که بگوئیم افرادی از قدرت حذف می‌شوند، این روند طبیعی است اما اینکه به افرادی مثل دکتر لاریجانی اینطور نسبت بدهیم که با روی کار آمدن این دولت حذف شده‌اند، درست نیست.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز