رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران:

حضور آقای رئیسی در حاشیه استان‌ها موثر است/ شعار آقای رئیسی فسادستیزی است به همین دلیل از ایشان حمایت کردیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۵:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۷۵۱۰
حضور آقای رئیسی در حاشیه استان‌ها موثر است/ شعار آقای رئیسی فسادستیزی است به همین دلیل از ایشان حمایت کردیم
رییس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران درمورد سفرهای استانی رئیس جمهور تاکید کرد که در این مدت آقای رئیسی هر هفته به استان ها رفته و این گام مثبتی است.

قدرتعلی حشمتیان، رئیس جبهه مستقلین، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در مورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور مردمی بودن ایشان را می‌رساند. زمانی که رئیس‌جمهور یک کشور، در بین مردم و با مردم همراه باشد، قطعا می‌تواند درد و دل مردم و صحبت‌های آنها را از نزدیک بشنود و قطعا می‌تواند برای رفع مشکلات قدم‌هایی بردارد. نارضایتی مردم از ابتدای دولت آقای روحانی بود و هنوز هم هست و از نظر اقتصادی مردم در مضیقه هستند مشکلات اقتصادی و داخلی هنوز ملموس است.

او افزود: مردم انتظار دارند هر چه سریع‌تر بحث واکسیناسیون در سطح کشور کامل شود و همه مردم واکسینه شده و سلامت آنها تضمین شود. مهمترین مسئله‌ای که وجود دارد این است که در استان‌ها به‌ویژه در حاشیه استان‌ها حضور رئیس‌جمهور موثر است و می‌تواند، مفید باشد. مردم انتظاراتی از رئیس‌جمهور خود دارند که در تنگناهای موجود از نظر اقتصادی و اجتماعی و اموراتی که گریبانگیر مردم است، با قدم‌های محکم‌تری این مشکلات را مرتفع کند.

حشمتیان خاطرنشان کرد: در این مدت ایشان هر هفته به استان‌ها رفته‌اند و این گام مثبتی است.

او در پایان گفت: باید با کشورهای همسایه ارتباطات محکمتری ایجاد کنیم و در داخل، از همه جریان‌ها استفاده شود. آقای رئیس‌جمهور به عنوان کاندیدای مستقل آمده‌اند و اعلام کردند برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در این راه قدم گذاشتند. چون شعار ایشان به ما نزدیک بود به‌خاطر مبارزه ایشان با مفاسد اقتصادی از رئیس‌جمهور حمایت کردیم. 

انتهای پیام/ 4

نظر شما
پرونده ویژه