نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی:

نفس سفرهای رئیس‌جمهور آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک است/ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی سرلوحه کار استانداران باشد/ استاندار باید قدرت کار اجرایی و عملیاتی داشته باشد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۵:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۷۶۷۴
نفس سفرهای رئیس‌جمهور  آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک است/ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی سرلوحه کار استانداران باشد/ استاندار باید قدرت کار اجرایی و عملیاتی داشته باشد
نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر استان مشکلات متفاوتی دارد. مشکلات در زمینه‌ آب، مسائل اجتماعی و ... در استان‌ها وجود دارد و و رئیس جمهور هم بر اساس اولویت به آنها اعتباراتی می‌دهد تا اتفاقات خوبی در زمینه حل مشکلات رقم بخورد. نفس این سفرها آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک است.

رحمت‌الله فیروزی‌پور، نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص سفرهای استانی دولت سیزدهم و حضور رئیس جمهور و وزرا میان مردم گفت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها و در جریان مسائل و مشکلات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها قرار گرفتن، بسیار حرکت مفیدی است. طبیعی است وقتی بحث سفر مطرح می‌شود استاندار و شورای برنامه‌ریزی استان، مسائل و مشکلات را با رئیس‌جمهور در میان می‌گذارند و اولویت‌های رسیدگی به مسائل استان را مشخص می‌کنند. 

این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: هر استان مشکلات متفاوتی دارد. مشکلات در زمینه‌ آب، مسائل اجتماعی و ... در استان‌ها وجود دارد و و رئیس‌جمهور هم بر اساس اولویت به آنها اعتباراتی می‌دهد تا اتفاقات خوبی در زمینه حل مشکلات رقم بخورد. نفس این سفرها آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک است.

فیروزی گفت: دولت به‌خاطر اجرای راهبردهای خود باید با مدیران استان، که به‌عنوان نمایندگان عالی دولت هستند، همراه و در ارتباط باشد. بر این اساس استاندارها تغییر پیدا می‌کنند اما آنچه که مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد این است که استانداران باید قدرت کار اجرایی و عملیاتی داشته باشند و نقطه وحدت میان مردم آن حوزه و شهر باشند.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم گفت: هماهنگی با همه قوا و دستگاه‌ها و نمایندگان ولی فقیه و نمایندگان مجلس به عنوان کسانی که سخنگوی مردم هستند و مشکلات مردم به آنها منعکس می‌شود باید صورت پذیرد. پیروزی و موفقیت و کارکرد آنها در برقرار کردن این هماهنگی‌هاست. آنها باید توجه داشته باشند با سیره عدالت‌خواهی و حق‌طلبی موضوع خدمت جهادی به مردم را سرلوحه کارشان قرار بدهند.

او در پایان تصریح کرد: ما قبلا شاهد بودیم بین استانداران و نمایندگان مجلس در بعضی از استان‌ها اختلاف وجود داشت بنابراین باید راجع به استانداران یک نگاه جامعی وجود داشته باشد که بتواند فرد، برای خدمت به مردم حرکت کند. لازم است در این حوزه‌ها افراد بر اساس شاخصها که هم به لحاظ فردی لیاقت‌های ویژه داشته باشند و هم به لحاظ جمعی و اجتماعی توانایی کارکرد با همه ارکان و اجزاء نظام و حاکمیت در استان‌ها را داشته باشند، انتخاب و منصوب شوند.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز