نشست صمیمانه "سردار باقری" با کارکنان سفارت ایران در مسکو

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۸۴۲۰
نشست صمیمانه سردار باقری با کارکنان سفارت ایران در مسکو
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با کارکنان سفارت و روسای دیگر ارگانهای مختلف جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیدار کرد.

به گزارش برنا، صبح روزجاری (26 مهرماه) سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت رسمی  وزیر دفاع فدراسیون روسیه به مسکو سفر کرده است  در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با کارکنان سفارت و روسای برخی ارگانهای مختلف جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیدار و به گفتگو پرداخت.

در این نشست کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، توضیحات کاملی در رابطه با آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و روسیه و بستر سازی های بعمل آمده جهت تعمیق تعاملات فیمابین در همه عرصه ها ارائه داد و در ادامه برخی روسای ارگانهای ذیربط، مطالبی را در خصوص حوزه فعالیت دستگاه مربوطه بیان داشتند.

در پایان سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  با  اشاره به اهداف سفر خود به مسکو و بیان وضعیت همکاری ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دوکشور، به تشریح آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین المللی و مبارزه با تروریسم پرداخت.

 

نظر شما