فرمانده ارتش:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ملی کشور هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۹۳۱۷
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با همسر شهید خلبان دلحامد با قدردانی از استقامت همسران و خانواده‌های شهدا، گفت: شما همسران و خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ملی کشور هستید و وجود شما باعث مبالات و مسرت اقشار جامعه است.

به گزارش برنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش،  سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار با همسر سرلشکر خلبان ابراهیم دلحامد با قدردانی از زحمات و صبوری همسر این شهید، گفت: شهیدان همیشه زنده و جاودانه‌اند و شهید ابراهیم دلحامد و برادر بزرگوار این شهید والا مقام از جنس مردان مرد بوده، هست و خواهند بود

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: این شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.

سرتیپ واحدی خطاب به همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: قطعا شما به عنوان یار و همسر این شهید بزرگوار در نبود ایشان سخت‌ترین دوران را گذرانده‌اید و با صبوری و ادامه دادن راه این شهید والا مقام باعث افتخار و سربلندی او شده‌اید؛ بنده و تمامی همکارانم برای شما آرزوی سلامتی و پاداش عظیم را از خداوند خواستاریم.

همسر شهید ابراهیم دلحامد در ادامه گفت: اگر چه پیکر همسرم «ابراهیم» بعد از ۲۳ سال بازگشت و برادرش همیشه در خلیج فارس مفقود الاثر شد، اما آن دو قهرمان هنوز گمنام هستند.

وی افزود: حضور شما فرماندهان و مسوولین نیروی هوایی ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

در پایان سرتیپ خلبان واحدی با اهدای لوح سپاس از همسر این شهید والا مقام قدردانی کرد.

سرلشکر خلبان شهید «ابراهیم دل حامد» از شهدای دوران دفاع مقدس است که هواپیمایش در نخستین روزهای جنگ تحمیلی در «موصل» مورد هدف رژیم بعث قرار گرفت و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۲ به کشور بازگشت، تاریخ شهادت شهید «دل حامد»، ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ثبت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز