نماینده مردم ساری در مجلس:

مجلس درباره تخلفات بنزینی به قوه قضاییه گزارش تکمیلی ارائه کند

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۹۵۱۴
مجلس درباره تخلفات بنزینی به قوه قضاییه گزارش تکمیلی ارائه کند
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون اصل نود خواست با ارائه گزارش به قوه قضاییه نسبت به معرفی افراد متخلف در موضوع بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی اقدام کند.

به گزارش برنا، «علی بابایی کارنامی» در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در ارایه گزارش ناصحیح درباره بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی، گفت: مردم باید بدانند میان وزیر سابق نفت و رییس سابق محیط زیست و واردکننده‌های بنزین در آن مقطع چه ارتباطی وجود داشت و فسادی که در کشور به اوج خود رسید و افکار عمومی ملت ایران را درگیر کرد و مخالفان جمهوری اسلامی را مقابل ما قرار داد، چه بوده و تکلیف آنها چیست.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس یازدهم افزود: در این گزارش باید درباره آنهایی که واردکننده بنزین بودند و  خلاقیت مهندسی کشور را زیر سوال بردند توضیح داده می‌شد. همان‌گونه که با یک مدیر متخلف کوچک برخورد می‌شود.

بابایی کارنامی تاکید کرد: از مجلس انتظار می‌رود براساس گزارش مفسدان سال‌های ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵، گزارش تکمیلی ارائه کند تا قوه قضاییه بتواند به طور جدی با آنها برخورد کند.

 

نظر شما