عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسه این اعضا با رییس جمهور:

همدلی دولت و مجلس راهگشای مشکلات است/ آقای رییسی برنامه های خود را در جلسه تشریح کردند/ رییس جمهور تاکید کردند که بر مشکلات فائق می آیند

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۹۷۷۷
همدلی دولت و مجلس راهگشای مشکلات است/ آقای رییسی برنامه های خود را در جلسه تشریح کردند/ رییس جمهور تاکید کردند که بر مشکلات فائق می آیند
عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد جلسه با آیت الله رییسی اظهار کرد: کرد: مسائل کشور مربوط به یک قوه نیست و مربوط به همه قوا است از مجلس و قوه قضاییه و قوه مجریه و دیگر تشکیلات به همه مربوط است و قوه مجریه در راس است و همه قوا باید به حل مشکلات کمک کنند.

«سید رضا اکرمی»، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در مورد جلسه اخیر رییس جمهور با اعضای جامعه روحانیت، اظهار کرد: در اساسنامه جامعه روحانیت آمده است که حداقل ماهی یکبار باید جلسه ای با رییس جمهور داشته باشد و این مدت سپری شد و این جلسه روز سه شنبه شب برگزار شد.

او افزود: رییس محترم جمهور که عضو جامعه روحانیت مبارز است این جلسه را در دفتر کار خود برگزار کردند و همه اعضای جامعه روحانیت دعوت شدند و مسائل مختلف کشور در ارتباط با اقتصاد، جامعه، تورم، گرانی و اشتغال مطرح شد و در انتها رییس جمهور گزارشاتی ارایه دادند.

اکرمی خاطرنشان کرد: آقای رییسی برنامه های خود را اعلام کردند و گفتند که انشاالله ما در آینده بن بستی نداریم و به حول و قوه الهی بر مشکلات فائق، خواهیم آمد.

او تاکید کرد: مسائل کشور مربوط به یک قوه نیست و مربوط به همه قوا است از مجلس و قوه قضاییه و قوه مجریه و دیگر تشکیلات به همه مربوط است و قوه مجریه در راس است و همه قوا باید به این مسائل کمک کنند از جمله خود مردم، چون صاحب انقلاب و بانی انقلاب هستند و باید به دولت کمک کنند تا انشاالله به مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کاملا رسیدگی شود.

عضو جامعه روحانیت در پایان گفت: ما در سال 1400 مجلس، دولت و قوه قضا را همفکر، همراه و هم دل می بینیم که این همراهی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد.

انتهای پیام/۴ 

نظر شما
پرونده ویژه