نماینده مردم تهران در مجلس:

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن همه عوامل است/ با استفاده از سامانه شاد دانش‌آموزان بی‌سواد بار آمدند

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۵:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۹۹۹۳
بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن همه عوامل است/  با استفاده از سامانه شاد دانش‌آموزان بی‌سواد بار آمدند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن همه عوامل درون مدارس و دانشگاه است، البته واکسیناسیون دانش‌آموزان محلی از اعراب ندارد.

«احمد نادری»، نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در رابطه با «بازگشانی مدارس و دانشگاه‌ها از 15 آبان ماه» گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن همه عوامل درون مدارس و دانشگاه است، البته واکسیناسیون دانش‌آموزان محلی از اعراب ندارد اما دانشجویان باید واکسینه شوند. پس از دریافت دو دز واکسن و در کنار رعایت پروتکل‌های اجتماعی مثل فاصله فیزیکی و امثالهم، موافق بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم. 

او در ادامه افزود: معتقدم نباید واکسیناسیون اجباری باشد، باید افراد را با یک نوع اغنای ذهنی، به سمت واکسیناسیون سوق دهیم. اگر کسانی نمی‌خواهند واکسن نزنند، اشکالی ندارد اما باید مراقبت جدی‌تر داشته باشند و با رعایت پروتکل‌ها دیگران را مبتلا نکنند.

نادری با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: در مجموع راهی جز بازگشایی مدارس نداریم، دنیا به سمت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پیش رفته است،  به جای آن‌که رویکرد سلبی را در نظر بگیریم باید با رویکرد ایجابی مثل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها و سختگیری‌های بیشتر، دانشگاه‌ها و مدارس بازگشایی شوند. طی همین دو سال گذشته دانش‌آموزان، بی‌سواد بار آمدند و مدارس ابتدایی نتوانستند در آموزش مجازی موفق عمل کنند. متاسفانه سامانه شاد هزاران مشکل دارد و بارها در صحن فریاد زدیم منتهی گوش شنوایی وجود ندارد. با استفاده از سامانه شاد و دیگر سامانه‌ها و روش‌ها دانش‌آموزان بی‌سواد بار آمدند، در واقع یک املای عادی را دانش‌آموز ابتدایی نمی‌تواند بنویسد. اگر همین روند تا 5 سال دیگر ادامه پیدا کند به سمتی می‌رویم با که یک نسلی مواجه می‌شویم که سواد عمیق نخواهند داشت و خیلی سطحی خواهند بود و طبیعتا مضرات زیادی برای شخص و برای جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز