ائتلاف سعودی انبار دارو و تجهیزات پزشکی یمن را بمباران کرد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۰۱۹۸
ائتلاف سعودی انبار دارو و تجهیزات پزشکی یمن را بمباران کرد
وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله پنجشنبه شب در بیانیه‌ای، ضمن اعلام این که ائتلاف سعودی به انبارهای دارو وتجهیزات پزشکی حمله می‌کنند، این اقدام را به شدت محکوم کرده است.

به گزارش برنا، از رسانه‌های یمنی، به گزارش این وزارتخانه یمن، این انبارها صبح امروز پنجشنبه و در ۶ نوبت، در محله «سعوان» واقع در شهرستان "آزال" از توابع استان صنعا بمباران شده‌اند تا  این جنایت به دیگر جنایتهای ائتلاف سعودی افزوده شود.

وزارت بهداشت یمن  این حملات را اصرار ائتلاف سعودی بر کشتار مردم یمن اعلام کرد و گفت که این کار از طریق اخلال در بخش بهداشتی و جلوگیری از ورود دارو و تجهیزات پزشکی صورت می‌گیرد.

براساس بیانیه وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن، این بمباران، تأثیر منفی بر بخش درمان این کشور دارد؛ چرا که در نتیجه این حملات ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در بخش‌های مهم بیمارستانها و مراکز بهداشتی متوقف شده است.

در ادامه بیانیه وزارت بهداشت یمن آمده است که این حملات و ادامه آن به مناطق مسکونی و مراکز مهم، بیانگر آن است که ائتلاف به سلامت غیر نظامیان هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

این وزارت خانه در پایان سازمان ملل متحد را مسؤول تمام جنایات ائتلاف در یمن دانسته است.

به دنبال حملات مکرر ائتلاف سعودی به یمن، نیروهای یمنی نیز مناطق حساس و نظامی عربستان به ویژه در بخش‌های جنوبی آن را هدف موشکی و پهپادی قرار می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز