اسرای جنبش جهاد اسلامی با تحمیل خواسته های شان به اعتصاب پایان دادند

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۰۴۱۰
اسرای جنبش جهاد اسلامی با تحمیل خواسته های شان به اعتصاب پایان دادند
اسرای وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین که از ۹ روز پیش در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده بودند، به دنبال پذیرش خواسته های شان از سوی صهیونیست ها، به اعتصاب خود پایان دادند.

به گزارش برنا، شبکه خبری المیادین گزارش داد که به دنبال پایان اعتصاب غذایی که از سوی جنبش جهاد اسلامی هدایت شد، برخی منابع در گفت وگو با المیادین جزئیات مربوط به توافق کمیته عالی اسرای این جنبش با اداره امور زندان های رژیم اشغالگر را تشریح کردند.

منابع مزبور با اشاره به اعتصاب غذای ده ها اسیر فلسطینی وابسته به جهاد اسلامی که از هفته پیش (۲۱ مهر) آغاز شد، جزئیات توافق میان کمیته عالی اسرای جنبش جهاد اسلامی و اداره امور زندان های رژیم اشغالگر را افشا و تاکید کرد که این توافق بعد از یک جلسه گفت وگوی طولانی با اداره امور زندان ها صورت گرفت.

این منابع گفتند که کمیته عالی اسرای جنبش جهاد اسلامی به ریاست زید بسیسی، برگزاری این جلسه گفت وگو را بر اداره امور زندان ها تحمیل کرد.

منابع مزبور یادآورشدندکه در این مدت طرف مصری (به عنوان میانجی) روند گفت وگو میان هیات اسرای جهاد اسلامی و اداره امور زندان ها و شاباک را پیگیری میکرد.  

این منابع تاکید کردند که جنبش جهاد اسلامی در جریان گفت وگوها پیامی تهدید آمیز فرستاد مبنی بر اینکه اجازه نمی دهد زمان اعتصاب ها طولانی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز