میر تاج الدینی :کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۲۳۹۷
میر تاج الدینی :کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس افتتاح شد
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح کمیته فناوری این فراکسیون گفت: امروز نیاز اصلی مردم در حوزه فناوری اطلاعات توسعه دسترسی به اینترنت است و باید سرویس‌های مطلوبی در این حوزه ارائه شود.

به گزارش برنا، محمدرضا میرتاج‌الدینی در مراسم افتتاحیه کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: موانع زیادی در حوزه فضای مجازی و کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور وجود دارد. 

وی افزود :نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند خلأهای قانونی برای توسعه اقتصاد دیجیتال را برطرف کنند. امروزه فضای مجازی اکثر زندگی مردم را فراگرفته و به فضای حقیقی تبدیل شده است. 

نایب ریس فراکسیون نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه بخشی از قوانین فناوری اطلاعات مورد غفلت قرار گرفته افزود :در فراکسیون راهبردی مجلس به دنبال نظارت بر این قوانین هستیم. هم‌اکنون مطالبات مردم در مناطق مختلف کشور بر محوریت توسعه شبکه ارتباطی قرار دارد و شبکه اینترنت باید با توجه به نیاز مردم توسعه یابد.

نماینده مردم تبریز ،اذر شهر و اسکو گفت : با توجه به استفاده گسترده مردم و مسئولان از شبکه‌های اجتماعی خارجی باید راهکاری برای رفع فیلتر این شبکه‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند توئیتر ارائه شود. 

میرتاج الدینی تصریح کرد :کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس از تمامی پیشنهادات و نظرات فعالان صنعت فناوری اطلاعات استقبال و این نقطه نظرات را برای رفع مشکلات این صنعت به‌کارگیری می‌کند.

در این مراسم با حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی، جناب مهندس سهیل یحیی زاده به عنوان رئیس کمیته اطلاعات و فناوری فراکسیون راهبردی منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز