رایزنی روسیه و رژیم صهیونیستی بر سر مسائل خاورمیانه

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۲۴۲۶
رایزنی روسیه و رژیم صهیونیستی بر سر مسائل خاورمیانه
دو معاون مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با میخاییل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه دیدار و با وی درباره مسائل منطقه خاورمیانه گفت و گو کردند.

به گزارش برنا، وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: یوشع زارکو معاون مسائل راهبردی و گری کورن معاون امور اوراسیا و بالکان مدیرکل وزارت خارجه اسراییل با میخاییل بوگدانف در مسکو دیدار کردند.

در بیانیه امده است : در ارتباط با برگزاری سی امین سالگرد  برقراری روابط دیپلماتیک روسیه و اسراییل، دو طرف دورنمای تحکیم روابط و همکاری های دوجانبه در عرصه های مختلف از جمله برقراری گفت وگوهای سیاسی را بررسی کردند.

معاونان مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با بوگدانف در خصوص مسائل مهم منطقه خاورمیانه با محوریت حل و فصل وضعیت سوریه و پیرامون آن گفت و گو و تبادل نظر کردند.

بر اساس گزارش دیگری از وزارت خارجه روسیه، گری کورن معاون امور اوراسیا و بالکان مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز با آندره رودنکو معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و با وی درخصوص برخی مسائل جمهوری های شوروی سابق و مسائل منطقه ای و بین المللی گفت و گو کرد. 

روز جمعه نیز رییس جمهوری روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر بندری سوچی روسیه دیدار کردند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز