رییس قوه قضاییه پنجشنبه به خوزستان سفر می‌کند

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۲۹۸۲
رییس قوه قضاییه پنجشنبه به خوزستان سفر می‌کند
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در سفری یکروزه به خوزستان، روند فعالیت نهادها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دستگاه قضا را در این استان مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش برنا، در این سفر، تنی چند از معاونان و مسوولان قوه قضاییه، رییس این قوه را همراهی می‌کنند و به نمایندگی از وی در برخی از شهرستان های استان حضور پیدا خواهند کرد.

در این سفر، معاون اول قوه قضاییه و همچنین رییس دیوان عدالت اداری در مرکز استان خوزستان با مردم دیدار چهره به چهره خواهد داشت و به منظور بررسی مطالبات و درخواست‌های مردمی مرتبط با دستگاه قضایی، مراکزی به منظور دریافت مکاتبات و نامه‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

همچنین وضعیت رسوب و ترخیص کالاهای وارداتی از طریق بندر امام خمینی (ره) با حضور دادستان کل کشور در محل این بندر مورد بررسی قرار می گیرد؛ رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این سفر وضعیت انبارهای اموال تملیکی موجود در خوزستان را بررسی خواهد کرد و معاون نیروی انسانی قوه قضاییه نیز روند پیشرفت عملیات اجرایی شهرک قضایی واقع در کیانشهر اهواز را بررسی می‌کند.

علاوه بر این معاون قضایی قوه قضاییه به آبادان و خرمشهر، و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سخنگوی قوه قضاییه به اندیمشک سفر می‌کنند.

این گزارش حاکیست: معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه نیز به مسجدسلیمان، رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه به شهرستان کارون، و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح به دزفول سفر خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، رییس قوه قضاییه در این سفر با قضات و کارکنان دستگاه قضایی، صنعتگران و کارآفرینان، و اقشار مختلف مردم به صورت جداگانه دیدار خواهد کرد؛ همچنین بخش دیگری از سفر رییس قوه قضاییه به نشست بررسی فعالیت شرکت هفت تپه اختصاص دارد.

محسنی اژه ای در ادامه سفر خود به خوزستان در نشست شورای اداری و همچنین شورای قضایی استان حضور خواهد داشت و در انتها از طریق شبکه سیمای خوزستان با مردم صحبت می‌کند.

نظر شما