دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

طالبان قابل قیاس با داعش نیست

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۳۱۰۸
طالبان قابل قیاس با داعش نیست
مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی قرار داریم که طالبان به شرق و غرب پشت کرده است. این طرز تفکر که با داعش برای از بین بردن طالبان هماهنگ شویم اشتباه است. طالبان قابل قیاس با داعش نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همایش خانه احزاب ایران که امروز پنجشنبه برگزار شد گفت: ایران یک کشور قدرتمند در منطقه است و در مسائل بین‌المللی هم به عنوان کشور تاثیرگذار در روابط بین المللی تبدیل شده ایم. در گام دوم انقلاب اسلامی مسئله سیاست خارجی اعلام شده است.

شاکری افزود: ما با افغانستانی رو به رو هستیم که شوروی را از کشورش بیرون کرد و به آمریکا هم پشت کرد. در شرایط فعلی طالبانی روی کار آمده که طالبان سابق نیست.

این فعال سیاسی افزود: در شرایطی قرار داریم که طالبان به شرق و غرب پشت کرده است. این طرز تفکر که با داعش برای از بین بردن طالبان هماهنگ شویم اشتباه است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: طالبان قابل قیاس با داعش نیست.

شاکری در ادامه در پاسخ به اصلاح طلبانی که رای رئیس جمهور دولت سیزدهم را پایین می‌دانند گفت: مجموع رای آقای روحانی در مقایسه با رقبایش ۳۵۰ عدد بالاتر بود و حجت الاسلام رئیسی ۱۰ میلیون رای بالاتر از رقبایش داشت. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز