یک چهره سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با برنا:

کشور داری آیت الله رییسی روش ائمه اطهار است/ بدنه کابینه گنج اعتماد مردم به رییسی را حفظ کنند

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۵:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۴۰۴۲
کشور داری آیت الله رییسی روش ائمه اطهار است/ بدنه کابینه گنج اعتماد مردم به رییسی را حفظ کنند
یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است.

«لاله افتخاری» چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در مورد اهمیت سفرهای استانی رییس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید برای مردم و بهبود اوضاع گفت: باید به جناب آقای رییسی خدا قوت گفت روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است. 

او توضیح داد: در عهد نامه مالک اشتر آمده و در این خصوص حضرت سفارش می کنند که مبادا از مردم چهره بپوشید و باید با آنها باشید و باید با صنوف مختلف از جمله نظامیان و اصناف و بازاریان و صنعت گران و مردم عادی و نیازمندان همه را مد نظر داشته باشید.

افتخاری تاکید کرد: این الگوی درست کشور داری است و انشاا... که ایشان بتوانند با فعالیتی که دارند و با پیگیری این مسائل بارقه امید را در دل مردم ایجاد کنند و این موارد را پیگیری کنند.

این چهره سیاسی با تاکید براینکه بدنه کابینه باید گنج رییسی که ایجاد امید دوباره در جامعه است را حفظ کنند، ادامه داد: تیم اجرایی آیت الله رییسی باید توجه ویژه ای داشته باشند و گروهی را برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی در نظر بگیرند و در این رابطه فعالیت های لازم را داشته باشند.

او در پایان گفت: مدیران ایشان باید نسبت به همه مسائل توجه داشته باشند و اطلاعات را از قبل در اختیار ایشان قرار بدهند و بعد از سفر نیز پیگیر باشند و گزارش مکرر و منظم از روند پیشرفت کار به خدمت رییس جمهور ارسال شود.

نظر شما