شش دلیل تحلیلگر صهیونیست برای رو به زوال و نیستی بودن رژیم صهیونیستی

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۵۳۶۹
شش دلیل تحلیلگر صهیونیست برای رو به زوال و نیستی بودن رژیم صهیونیستی
روغل الفر تحلیل گر صهیونیست طی مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی هاآرتص با تاکید بر اینکه " رژیم صهیونیستی رو به زوال و نیستی است " برای اثبات این موضوع شش دلیل برشمرد.

به گزارش برنا به نقل از روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن ، الفر همچنین تاکید کرد که این رژیم " گواهی مرگ خود را امضا کرده است و فقط باید منتظر بمانیم تا زمان دقیق مرگ مشخص شود".

وی رژیم صهیونیستی را یک "رژیم فاشیستی" دانست که « گروه های خطرناکی بر آن حکم می رانند و برای دیدگاه دیگران هیچ ارزشی قائل نیستند .»

الفر برای " انهدام و برچیده شدن اسراییل از نقشه جهان " شش دلیل و عامل ذکر کرد که عبارتند از :

اولین عامل : اسراییل یک رژیم نژادپرست و آپارتاید  است و یهودیان ساکن در آن نه تنها از ادامه اشغال مناطق فلسطینی حمایت می کنند بلکه با این رژیم همکاری کرده و آن را تقویت می کنند و به حمایت های نظری و عملی خود از رژیم اشغالگر قدس ادامه می دهند.

این تحلیل گر اسراییلی همچنین معتقد است که اسراییل یک رژیم ددمنش و وحشی است و جهان به اندازه کافی برای پیشگیری از سیاست اشغالگرانه رژیم صهیونیستی اقدامی انجام نمی دهد.

دومین عامل : در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یک حرکت نژادپرستانه ، فاشیستی و برخلاف دمکراسی شکل گرفت که از نتانیاهو به عنوان یک فرد متهم به انجام اقدامات جنایت کارانه خطرناک که نظریه های دیکتاتورمآبانه خود را علنا ابراز می کرد، حمایت به عمل می آورد .

سومین عامل : حضور یک منطقه خودگردان یهودی تندرو دینی در درون رژیم اشغالگر اسراییل است . این افراد کار و تولید ندارند و رژیم صهیونیستی هزینه زندگی آنان را تامین می کند. الفر از آنها به عنوان باری بر دوش دولت اسراییل نام برد.

چهارمین عامل : مشکل زیست محیطی موجود در مناطق فلسطین اشغالی است به گونه ای که مناطق یاد شده سرشار از زباله و آلودگی هستند و بیش از اندازه گرم می باشند و شهرک نشینان صهیونیست بیش از اندازه متعصب و تند خو هستند . اینها فاشیست های حامی نتانیاهو به شمار می روند.

پنجمین عامل : تضاد فرهنگی در درون جامعه صهیونیستی است که باعث شده گفتمان در داخل چنین جامعه ای به ویژه در شبکه های اجتماعی شکل لجام گسیخته ای به خود بگیرد. همچنین حاکمیت  یافتن برنامه های تفریحی بی ارزش در شبکه های تلویزیونی اسراییل اوضاع را تیره تر کرده است به گونه ای که پدیده نقد و انتقاد در چنین جامعه ای به طور کامل رخت بربسته است .

ششمین عامل : شعله ور شدن آتش جنگ است که باعث شده تا هزاران موشک از سوی حزب الله و حماس بر سر اسراییل فرود آیند.

نظر شما