انتقاد یک نماینده و پاسخ رئیس مجلس

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۵۷۰۱
انتقاد یک نماینده و پاسخ رئیس مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاق نظر نمایندگان در حمایت از نظام رتبه‌بندی معلمان در سابقه مجلس کم نظیر است، گفت: این نوع فضاسازی‌هایی که در برخی رسانه‌ها ایجاد شده کذب و اطلاعات غلط است.

به گزارش برنا، محمد باقری در جلسه علنی امروز در تذکری آیین‌نامه‌ای با استناد به بند (11) ماده (22) آیین‌نامه داخلی مجلس که مربوط به حفظ شأن و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان است، گفت: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که در آن 117 نفر از نمایندگان به عنوان مخالف نظام رتبه‌بندی معرفی شده‌اند، در حالی که همگان می‌دانند تمامی نمایندگان به اتفاق با نظام رتبه‌بندی معلمان موافق بوده و حتی در صحن علنی نیز به آن رأی مثبت دادند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در حال حاضر برخی رقبای سیاسی دو سال مانده به انتخابات مجلس دست به کار شده و اینگونه در حال متشنج کردن فضا هستند.

وی از رئیس مجلس باید سوال کرد که آیا لیست تهیه شده در فضای مجازی مورد تأیید هیأت رئیسه است یا خیر؟

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: با توجه به اینکه این موضوع مسئله مهمی است باید عرض کنم ما در مجلس در رابطه با نظام رتبه‌بندی شاهد یک اتفاق نظر هستیم و همواره 240 نماینده‌ای که در صحن حضور دارند موافق رتبه‌بندی بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رتبه‌بندی بالای 200 رأی داشته که چنین رأیی در سابقه مجلس کم نظیر است لذا این نوع شایعات و این نوع فضاسازی‌ها کذب و اطلاعات غلط است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز