تبریک مقاومت فلسطین برای مقابله سپاه با متجاوزین آمریکایی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۶۱۸۱
تبریک مقاومت فلسطین  برای مقابله سپاه با متجاوزین آمریکایی
کمیته های مقاومت در فلسطین مقابله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ایران با نیروهای متجاوز آمریکایی به کشتی و آب های منطقه ای ایران را ستودند و تبریک گفتند.

به گزارش برنا از غزه، دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت، به نقل از مدیر این دفتر تاکید کرد: دشمنان امت مسلمان جز زبان مقابله و رویارویی زبان دیگری را نمی فهمند، همچنانکه سپاه پاسداران انقلاب امروز با نیروی دریایی آمریکا برخورد کرد.

دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت در فلسطین، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : جمهوری اسلامی ایران امروزه در حال تحکیم بخشیدن به معادله جدیدی با عنوان " قلدرمآبی و سلطه طلبی و تجاوزگری آمریکا در منطقه هرگز " بسر می برد.

این بیانیه توضیح داد: طمع ورزی های آمریکا و  غرب نسبت به منابع ثروت امت مسلمان و گردن فرازی علیه حقوق حقه مسلمانان در برابر ایستادگی و پافشاری ایران باعث شکست تمامی توطئه های دشمنان جهان اسلام خواهد شد و منجر به مقاومت در برابر دشمنان خواهد شد.

آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش، آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند. نیروهای آمریکایی مجددا با امکانات بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند. این نفتکش هم اکنون در آب‌های سرزمینی ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز